tvorba www stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:07 v kategorii Novinky, přečteno: 203x
Video Co-Occurrence
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory usměrňující evaluaci webu a dohromady i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Avšak dnes už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Mohli bychom vidět, že google klade především největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz